Разделы
Работы на заказ
Готовые работы

Показать все работы
Информация
Свяжитесь с нами
Карта сайта
Выполняемые дисциплины
Способы оплаты
Цены и сроки
Гарантии
Вакансии
Репетитор по химии, кандидат хим. наук, Киев
Свежие новости
Програмове навчання

Професіограма продавця

Професіограма менеджера

Суть відтворення, його основні елементи та види

Правові основи забезпечення зайнятості вивільнюванних працівників

Новости
Учебные материалы
Статьи
Быстрый поиск
 
Введите слово для поиска.
Расширенный поиск
Поиск по названию
АБВГДЕЁЖ
ЗИЙКЛМНО
ПРСТУФХЦ
ЧШЩЭЮЯ
Поиск в новостях:  
Зародження філософських ідей в Київській Русі Дата: 18 Май 2011 г.




Поштовхом для філософії К.Р. було прийняття Християнства 988р., яке співпало з появою писемності. На старослов’янські мову були перекладені роботи Демокріта, Зенона та інш.. Поряд з перекладом філ. літератури була перекладена література богословська (напр-д, Златоуста). Також переклад. Літературні твори: “Ілліада і Одісея”Гомера, міфологічні твори, природничі, медичні, математичні. Інформація заполонила К.Р., це давло можливість для духовного збагачення. Коли з’явились твори, то перед мислителями постало питання: впродовжувати чи створювати свої засади. Вони виконували велику роботу по вивченню зах.-європейських надбань. Антична філософія – Арістостелівськи-Платонівський метод мислення був відірваний від життя.Філософія є пізнання речей божих та людських, життя в істині. Давньоруські мислителі не заперечують значення чуттів і волі, такий орган як серце - центр зіткнення і взаємодії протиборючих сил, орган віри. Проблема співвідношення тіла і душі: тіло - плотське, зовнішнє, душа - внутрішня сутність людини.

Мислителями К.Р. ,які використовували зах.-європ. філософію були:

Іларіон Київський “Слово про закон і благодать”

Даниил Заточник “Моління”

Климен Смолятич “Слово про премудрість”

“Повчання Володимира Мономаха”

”Повість врємєнних літ…”

Згідно з ним філософія визначалась як “знання божих та людських речей, що навчає, як людина може наблизитись до Бога”. Більшість мислителів К-Русі під філософією розуміли любомудріє. Світ мудрості, світ софійності мислився як світ “преподобності”, уподоблення вищого нищому. Мудрість – це не тільки знання істини, але передусім “життя в істині”, вона не лише слово, а й діло.(“Мудростьное життя”). Велика роль книги, писанного слова, книжного вчення в житті людини. “Книжність” осмислюється як одна з найвищих чеснот людини, як запорука мудрості. (підтверження цьому -- Остомирове Євангеліє 1056-1057рр). Пошук істини йде шляхом трактування прихованого тексту писання, включаючи і Біблію – символи, притчи. Одним із способів пізнання виступає притча. Акцент на ролі в пізнанні, започаткований в “Слові про Закон і Благодать”, далі в “Посланні” та ін.

Іларіон Київський “Слово про закон і благодать”. Відомостей про життя і діяльність збереглося небагато. Невідомі дата народження і смерті.

І. Київський був священником, архімадритом. Прославився своїм красномовством. Був помічником Ярослава Мудрого.

1051-1055 р.р. був призначений митрополитом Київським, друга посада після князя. Був правою рукою Ярослава Мудрого. Служба відбувалася у Софіївському соборі. Приймалися посли, проводились літургії.

У роботі “Слово про закон і благодать” говорилось про зміцнення К.Р., робота була складена 1037-1040 р.р. з промов Іларіона Київського. Основна ідея роботи – поширення Християнства, переваги вчення Христа, Євангелії над Біблією, перевага Нового Заповіта над Старим. Новий і Старий Заповіт – 2 епохи. Релігія Християнства – ідеї свободи і благодаті. Залучення К.Р. до Християнського світу знаменує нову інтелектуальну епоху. Рівність між народами, які прийняли віру раніше чи пізніше.Залучення Русі до християнства - це Благодать. Християнський світогляд уявляє історію як рух  з Божої Волі і спрямовується до вічності. Іларіон уявляє собі Божественне як джерело порядку і гармонії на землі. Для нього сучасна історія - настільки досконала, що спонукає не в майбутнє, а в сьогоднішні дні вбачати мрії про ідеал. Сучасне зливається з майбутнім, спасіння вважається здійсненим у самому акті хрещення Русі, яке тлумачиться як усиновлення Богом людей. Саме тому Іларіон не говорить про майбутнє, його цікавить сучасне. Твір присвячений звеличенню "землі Руської й народу, що живе на ній".

Говорить про історію К.Р., язичництво – етап розвитку історії. Повернення до язичництва неможливе. Говорить про князів, які принесли славу К.Р.: Володимира, Ярослава Мудрого,та інш. Розглянув взаємовідносини між вірою і розумом. Віра в єдиного Бога не тільки є святим ділом, є і розумним. Віра – це результат чистого розуму. Намагався провести ідею подвійної істини, яка була здобута шляхом релігійного откровення та розуму людини. Істина може відкритись за допомогою релігії та розумної діяльності. Істина доповнює віру і науку, не суперечить.Заклава основи філософії серця. Місцем духовності людини є серце, де завжди сіяє розум. Через формулювання викладок – істинаЯк прибічник монархії, говорив про сили держави. Робота пронизана патріотизмом, любові до держави та свого народу.

Робота Іларіона Київського “Слово про закон і благодать” та інші мислителі заклали основи самобутньої філ. думки, для якої характерні такі риси:

1)                антропоцентризм – це означає, що людина поставлена в центр філосовствування, центр цілого Світу, людина як вершина творіння Бога;

2)                ідея кордоцентризму, або ф-я серця – серце, емоції як шлях пізнання;

3)                релігійність – всі мислителі розглядають філ. тематику у зв’язку з розвитком релігії.

Костомаров: релігійність українців випливає з їх внутрішніх та духовних потреб.

4) символічно-образний стиль мислення, що означає – мислителі не пішли шляхом Арістот.-Платонівським абстракним шляхом мислення. Вони намагались розкривати людські почуття, волю, емоції. Символ.-образн. стиль характеризував Біблію, Євангелію. В основу мислення беруться почутєві, історично-конкретні дані.





Показов:1970
Комментарии: 0

Отзывы Написать отзыв
Консультант
 (096)758-93-52
 (095)727-61-02
ICQ:  363886616
Вход
E-Mail:
Пароль:
Регистрация
Забыли пароль!
Корзина
Перейти
Корзина пуста
Мы принимаем
Новинки
Перейти
Валютна політика держави та її вплив на 
макроекономічну стабільність країни
Валютна політика держави та її вплив на макроекономічну стабільність країни

Добавить в Корзину 50.00 грн.
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ВАЛЮТНА ПОЛІТИКА ДЕРЖАВИ 4 1.1. Необхідність державного регулювання валютних відносин. 4 1.2. Валютна політика як основа валютного регулювання і контролю 6 2. ВПЛИВ ВАЛЮТНОЇ ...
Отзывы
Перейти
Фізична підготовка в системі фізичного вдосконалення людини
Класс ..
5 из 5 звёзд!
 

www.hifiaudio.com.ua