Разделы
Работы на заказ
Готовые работы
  Дипломные работы
  Контрольные работы
  Контрольные работы по педагогике
  Контрольные работы по праву
  Контрольные работы по экономике
  Курсовые работы
  Курсовые работы по английской филологии
  Курсовые работы по прокатному и волочильному производству
  Курсовые работы по химии
  Лекции по педагогике
  Рефераты
  Рефераты по биологии
  Рефераты по ветеринарии
  Рефераты по зарубежной литературе
  Рефераты по информатике
  Рефераты по истории
  Рефераты по культорологии
  Рефераты по педагогике
  Рефераты по политологии
  Рефераты по физическом воспитании
  Рефераты по физкультуре
  Рефераты по химии
  Рефераты по экологии
  Рефераты по экономике
  Творческие работы по государственном управлении
  Тесты по психологии
  Рефераты по философии
  Рефераты по психологии
  Рефераты по украинской филологии
  Курсовые работы по психологии
  Бакалаврские работы по физическом воспитании
  Курсовые работы по экономике

Показать все работы
Информация
Свяжитесь с нами
Карта сайта
Выполняемые дисциплины
Способы оплаты
Цены и сроки
Гарантии
Вакансии
Репетитор по химии, кандидат хим. наук, Киев
Свежие новости
Програмове навчання

Професіограма продавця

Професіограма менеджера

Суть відтворення, його основні елементи та види

Правові основи забезпечення зайнятості вивільнюванних працівників

Быстрый поиск
 
Введите слово для поиска.
Расширенный поиск
Поиск по названию
АБВГДЕЁЖ
ЗИЙКЛМНО
ПРСТУФХЦ
ЧШЩЭЮЯ
Предыдущая работа  Товар 11 из 12 категория Творческие работы по государственном управлении  Следующая работа
Забезпечення цілісності влади в державах зі змішаною формою правління
[116]
27.00 грн.
На печать  Сообщите своим друзьям и близким о нашем магазине  Написать отзыв о работе

ВСТУП

Забезпечення цілісності влади в державі залежить від вирішення питання про устрій влади, відштовхуючись від проблеми політичної свободи.  Політична свобода існує лише в країнах, як правило, помірних, у яких не зловживають владою. Тим часом, віковий досвід підтверджує, що всяка людина, що має владу, схильна до зловживання нею.
«Щоб не було можливості зловживати владою, необхідний такий порядок речей, при якому різноманітні влади могли б взаємно стримувати один одного.  Можливий такий державний устрій, при якому нікого не будуть спонукати робити те, до чого його не забов'язує закон, і не робити того, що закон йому дозволяє", –
Ш. Монтеск'є [10, с.139].
Таким чином, можна стверджувати про існування взаємозв'язку, встановлюваного між правомірним правлінням і поділом влади. Цей поділ вступає як їхнє взаємне стримування.  Таке взаємне стримування – гарантія  від зловживання. Перешкода зловживанню владою є гарантія забезпечення свободи. Нарешті, сама свобода має місце тоді, коли нікого не можна примушувати робити те, до чого його не ставить за обов'язок закон.  Або ж, коли, навпроти, людині не дозволяють учинити те, що йому заборонено законом. Таким чином, поділ влади не самоціль, а засіб здійснення правомірного, легітимного правління, а отже, забезпечення свободи.
На думку Ш. Монтеск'є, у кожній державі є три роди влади: влада законодавча, влада виконавча, що відає питаннями міжнародного права, і влада виконавча, що відає питаннями права цивільного.  Приведене формулювання дещо відрізняється від того, що має розповсюдження в наші дні.  Втім, і сам творець доктрини поділу влади дає необхідні пояснення, що не лишають місця, для непорозуміня.  Перша влада, пояснює він, покликана створювати закони.  Друга відає зовнішніми зносинами і забезпечує безпеку.  В силу третьої влади караються злочинці і вирішуються сутички між приватними особами.  Цю владу можна інакше іменувати – судовою.  На перший погляд, може показатися дещо дивним, що поряд із законодавчою фігурують дві виконавчі влади.  Але пояснюється це досить просто.  Друга і третя влади (по перерахуванню, але не по значимості), у відмінності від першої, самі закони не приймають, а забезпечують їхнє здійснення. В одному випадку за допомогою урядової діяльності, у другому – за допомогою судової діяльності.
Змішувати ці види влади не припустимо. Твердження, що об'єднання різноманітної влади в руках однієї особи або органа неминуче веде до придушення політичної свободи, складає серцевину самої доктрини поділу влади. Компетенція кожного органу визначається так, щоб виключити його панування над іншими органами. Це одна з найважливіших гарантій проти сваволі.
Таким чином, ще у ХVІІІ ст. було започатковано ідею поділу влади з метою усунення зловживань владою.
Особливість його поглядів на «три влади» полягає у тому, що кожна з них оголошувалася самостійною і незалежною. Тим самим виключалася узурпа­ція влади будь-якою особою або окремим органом держави.

Доктрина, створена Ш. Монтеск'є, не обмежується відокремленням трьох гілок влади і показом небезпеки їхнього з'єднання в руках однієї особи або органа.  Не менше важлива й інша сторона цієї доктрини – міркування про те, чи не призведуть розчленовування влади і їхньої взаємної збалансованості до паралічу влади, до безвладдя, при котрих також неминучі руйнація держави і загибель свободи.  Запобігти подібному розвитку подій можуть; узгодженість і взаємодія влади............................................... всього 9 стор.

Товар был добавлен в наш каталог 15 Февраль 2011 г.
Отзывы
Консультант
 (096)758-93-52
 (095)727-61-02
ICQ:  363886616
Вход
E-Mail:
Пароль:
Регистрация
Забыли пароль!
Корзина
Перейти
Корзина пуста
Мы принимаем
Новинки
Перейти
Внешняя маркетинговая среда аптечной организации
Внешняя маркетинговая среда аптечной организации

Добавить в Корзину 20.00 грн.
ОГЛАВЛЕНИЕ 1. Внешняя маркетинговая среда аптечной организации………………………………………3 2. Правовые ...
Отзывы
Перейти
Написать отзывНапишите Ваше мнение о работе!
 

www.hifiaudio.com.ua