Разделы
Работы на заказ
Готовые работы
  Дипломные работы
  Контрольные работы
  Контрольные работы по педагогике
  Контрольные работы по праву
  Контрольные работы по экономике
  Курсовые работы
  Курсовые работы по английской филологии
  Курсовые работы по прокатному и волочильному производству
  Курсовые работы по химии
  Лекции по педагогике
  Рефераты
  Рефераты по биологии
  Рефераты по ветеринарии
  Рефераты по зарубежной литературе
  Рефераты по информатике
  Рефераты по истории
  Рефераты по культорологии
  Рефераты по педагогике
  Рефераты по политологии
  Рефераты по физическом воспитании
  Рефераты по физкультуре
  Рефераты по химии
  Рефераты по экологии
  Рефераты по экономике
  Творческие работы по государственном управлении
  Тесты по психологии
  Рефераты по философии
  Рефераты по психологии
  Рефераты по украинской филологии
  Курсовые работы по психологии
  Бакалаврские работы по физическом воспитании
  Курсовые работы по экономике

Показать все работы
Информация
Свяжитесь с нами
Карта сайта
Выполняемые дисциплины
Способы оплаты
Цены и сроки
Гарантии
Вакансии
Репетитор по химии, кандидат хим. наук, Киев
Свежие новости
Програмове навчання

Професіограма продавця

Професіограма менеджера

Суть відтворення, його основні елементи та види

Правові основи забезпечення зайнятості вивільнюванних працівників

Быстрый поиск
 
Введите слово для поиска.
Расширенный поиск
Поиск по названию
АБВГДЕЁЖ
ЗИЙКЛМНО
ПРСТУФХЦ
ЧШЩЭЮЯ
Предыдущая работа  Товар 7 из 9 категория Рефераты по педагогике  Следующая работа
Виховання та школа у середньовічному Китаї
[73]
28.00 грн.
На печать  Сообщите своим друзьям и близким о нашем магазине  Написать отзыв о работе

План
Вступ

  1. Виховання і педагогічна думка середньовічного Китаю
    1. 1. Система освіти за часів династій Цинь і Хань.
  2. 2. «Золотий вік» китайського середньовіччя.

1. 3. Китайська освіта у Х – ХІХ ст.

  1. Зміст шкільної освіти

3. Система державних екзаменів.
Висновки

Вступ
Середньовічні китайці (самоназва хань) вважали себе єдиним етносом, але в антропологічному плані були неоднорідними. Серед північних китайців більшість становили представники тихоокеанської гілки великої монголоїдної раси, а серед південних – переважали елементи південноазійської гілки тієї ж самої раси. Так само не було єдиної китайської мови, хоча офіційно наддіалектна мова (середньокитайська) існувала. Мова ця – складов?, ізолююча (слова не змінюються, тобто не мають граматичних форм), відрізняється музичним наголосом та жорстко фіксованим граматично значимим порядком слів. Письмо – ієрогліфічне, де кожен знак-ієрогліф відповідає певному тонованому в чотирьох регістрах складу. Етнічну єдність середньовічних китайців забезпечували ієрогліфічна писемність, давньолітературна мова веньянь та особливості психологічного складу, ментальність ханьців. Мешканці тогочасного Китаю вважали свою країну «Серединною державою» («Чжун Го»), центральною і єдиною цивілізацією Всесвіту, «Піднебесною» («Тянь Ся»), а себе – єдиним культурним народом на Землі. Всі інші народи вважалися «варварами».
Особливості природно-кліматичних умов (обмеженість ресурсів та постійно велика кількість населення) і господарської діяльності (рисівництво) разом з конфуціанською етикою виховали в середньовічних китайцях невтомну старанність, терпеливість, звичку вдовольнятися малим, повагу до старших у сім’ї і в державі (до імператора включно), покірливість перед керівництвом, вишукану ввічливість, шану до предків, але вони ж виробили в китайців прагматизм, що межував із користолюбством, лицемірством, раболіпство перед вищими та чванливість щодо нижчих, зашореність, відсутність ініціативи і неабияку національну пихатість. Без шани ставилися китайці до ідей мілітаризму (бо вважали, що «з доброго заліза не роблять цвяхів, а з кращих людей не роблять солдатів»), зате дуже шанували освіченість і цивільну чиновницьку службу.

 1. Виховання і педагогічна думка середньовічного Китаю
1. 1. Система освіти за часів династій Цинь і Хань.
Середньовічна епоха зайняла в історії Китаю величезний часовий відрізок – з кінця І-го тисячоліття до н. е. до кінця ХІХ ст. Ця епоха складалася із ряду періодів, кожний з яких відзначений певними тенденціями і подіями в педагогічній думці та шкільній справі.

В другій половині І-го тисячоліття до н. е. в Китаї почався перехід від рабовласницького устрою до феодального. У період правління династії Цинь (221 – 207 р. до н. е.) в Китаї склалась централізована держава, яку можна вважати феодальною. Хоча вона проіснувала недовго, її значення в історії Китаю було великим: саме в цей період склалося феодальне землеволодіння, було проведено ряд реформ, в тому числі і в галузі освіти........................................................всього 14 стор.

Товар был добавлен в наш каталог 15 Февраль 2011 г.
Отзывы
Консультант
 (096)758-93-52
 (095)727-61-02
ICQ:  363886616
Вход
E-Mail:
Пароль:
Регистрация
Забыли пароль!
Корзина
Перейти
Корзина пуста
Мы принимаем
Новинки
Перейти
Информационные функции управления
Информационные функции управления

Добавить в Корзину 50.00 грн.
Курсовая работа на тему: «Информационные функции управления»   Содержание Введение 3 Теоретическая часть 5 Раздел 1. Сущность и содержание процесса управления 5 1.1. ...
Отзывы
Перейти
Написать отзывНапишите Ваше мнение о работе!
 

www.hifiaudio.com.ua