Разделы
Работы на заказ
Готовые работы
  Дипломные работы
  Контрольные работы
  Контрольные работы по педагогике
  Контрольные работы по праву
  Контрольные работы по экономике
  Курсовые работы
  Курсовые работы по английской филологии
  Курсовые работы по прокатному и волочильному производству
  Курсовые работы по химии
  Лекции по педагогике
  Рефераты
  Рефераты по биологии
  Рефераты по ветеринарии
  Рефераты по зарубежной литературе
  Рефераты по информатике
  Рефераты по истории
  Рефераты по культорологии
  Рефераты по педагогике
  Рефераты по политологии
  Рефераты по физическом воспитании
  Рефераты по физкультуре
  Рефераты по химии
  Рефераты по экологии
  Рефераты по экономике
  Творческие работы по государственном управлении
  Тесты по психологии
  Рефераты по философии
  Рефераты по психологии
  Рефераты по украинской филологии
  Курсовые работы по психологии
  Бакалаврские работы по физическом воспитании
  Курсовые работы по экономике

Показать все работы
Информация
Свяжитесь с нами
Карта сайта
Выполняемые дисциплины
Способы оплаты
Цены и сроки
Гарантии
Вакансии
Репетитор по химии, кандидат хим. наук, Киев
Свежие новости
Програмове навчання

Професіограма продавця

Професіограма менеджера

Суть відтворення, його основні елементи та види

Правові основи забезпечення зайнятості вивільнюванних працівників

Быстрый поиск
 
Введите слово для поиска.
Расширенный поиск
Поиск по названию
АБВГДЕЁЖ
ЗИЙКЛМНО
ПРСТУФХЦ
ЧШЩЭЮЯ
Предыдущая работа  Товар 4 из 9 категория Рефераты по педагогике  Следующая работа
Розвиток школи і освіти в Галицько-Волинському князівстві
[63]
32.00 грн.
На печать  Сообщите своим друзьям и близким о нашем магазине  Написать отзыв о работе

Вступ

  1. Освітній процес у Галицько-Волинському князівстві.
  2. Літописання, перекладна й оригінальна література.
  3. Значення книги в Галицько-Волинській державі.

Висновки

 

Вступ
Розпад Київської держави в ХІІІ ст., в основному через князівські міжусобиці й руйнівні удари кочової Азії, завдав тяжких втрат українській освіті й культурі. Монголо-татарська навала і панування азійських колонізаторів призвели до занепаду економічного, політичного й культурного життя України.
Часто розвал Київської Русі й плюндрування її культурно-освітніх і шкільницьких здобутків пов’язують тільки зі знищенням Києва ханом Батиєм у 1240 році. Факт сумний і трагічний для долі українського народу. Однак при цьому варто взяти до уваги ще й те, що чимало спричинилися до занепаду Києва як столиці Української держави, центру вітчизняної культури, освіти і науки, московський правитель Юрій Довгорукий, а згодом його син Андрій Боголюбський, який у 1169 р. напав на Київ і зруйнував його вщент, пограбувавши навіть ікони з київських церков. Отже, зайшлому після них Батиєві не було вже багато чого руйнувати.
Наші предки мужньо відстоювали свою волю у боротьбі проти іноземних колонізаторів. В авангарді її були освічені люди. Український народ своєю звитяжністю зупинив азійські дикі орди, перегородивши їм шлях до Західної Європи. Мужньо відстоюючи Україну, українці разом із цим захистили від навали західноєвропейські народи, забезпечивши їм спокійне життя для нормального культурного розвитку. Отже, у тому, що західноєвропейці досягли належного рівня культури, немала заслуга й українського народу.
Тяжкого лиха зазнала Україна від татаро-монгольського іга. Втрати в галузі українського шкільництва були чималі. Але повного запустіння на освітній ділянці не настало.
Неволя відчутно загальмувала шкільну справу, особливо в Наддніпрянській Україні ХІV – ХVст., але не зупинила її, бо незламним виявився педагогічний дух українського народу. Міцним був освітній фундамент, закладений шкільництвом і педагогікою Київської Русі. Та й Українська держава відразу не занепала, хоч Київ було знищено. Вона проіснувала ще потім понад сто років. Осередком її стала Галицько-Волинська держава як спадкоємиця Київської Русі. Сюди перемістився культурно-освітній центр. Відбулося його зближення із західною педагогічною культурою.

1. Освітній процес у Галицько-Волинському князівсті.
Як відомо, писемність і освіта поширилися на Русі із запровадженням християнства. Нечисленні попервах церкви та монастирі стали першими їх осередками, вогниками, що освітлювали язичницьку в масі Русь. Поступово збільшувалась кількість храмів і монастирів, зростали їхні бібліотеки, виникали й перші школи при них.
Однак писемність недовго залишалася монополією духівництва. Досить скоро вона поширилася на різні верстви населення. Знахідки археологів: літерні клейма й графіті на череп’яному посуді, свинцевих пломбах, пряслах, руків’ях ножів, арабських монетах-дирхамах, що обслуговували давньоруський ринок, - усе це є красномовними доказами того, що грамотою володіли і ремісники, і торговці, і воїни – рядові дружинники. А в Перемишлі, Звенигороді, Галичі та інших містах Галичини, як і на Волині, знайдено чимало бронзових і кістяних «писал» для письма на вкритих воском дощечках, які застосовувалися під час навчання письма й використовувались у княжих канцеляріях при готуванні текстів грамот і листів.............................................всього 16 стор.

Текущие отзывы: 1
Товар был добавлен в наш каталог 15 Февраль 2011 г.
Отзывы
Консультант
 (096)758-93-52
 (095)727-61-02
ICQ:  363886616
Вход
E-Mail:
Пароль:
Регистрация
Забыли пароль!
Корзина
Перейти
Корзина пуста
Мы принимаем
Новинки
Перейти
Особенности механизации возделывания зерновых культур на полях, зараженных радиоактивными веществами
Особенности механизации возделывания зерновых культур на полях, зараженных радиоактивными веществами

Добавить в Корзину 20.00 грн.
Вариант 8 Содержание 1. Особенности механизации возделывания зерновых культур на полях, зараженных радиоактивными веществами 3 2. Оценка радиационной обстановки 10 3. Оценка химической ...
Отзывы
Перейти
Розвиток школи і освіти в Галицько-Волинському князівстві
дуже хороший реферат у мене вийшов дякую ..
5 из 5 звёзд!
 

www.hifiaudio.com.ua