Разделы
Работы на заказ
Готовые работы
  Дипломные работы
  Контрольные работы
  Контрольные работы по педагогике
  Контрольные работы по праву
  Контрольные работы по экономике
  Курсовые работы
  Курсовые работы по английской филологии
  Курсовые работы по прокатному и волочильному производству
  Курсовые работы по химии
  Лекции по педагогике
  Рефераты
  Рефераты по биологии
  Рефераты по ветеринарии
  Рефераты по зарубежной литературе
  Рефераты по информатике
  Рефераты по истории
  Рефераты по культорологии
  Рефераты по педагогике
  Рефераты по политологии
  Рефераты по физическом воспитании
  Рефераты по физкультуре
  Рефераты по химии
  Рефераты по экологии
  Рефераты по экономике
  Творческие работы по государственном управлении
  Тесты по психологии
  Рефераты по философии
  Рефераты по психологии
  Рефераты по украинской филологии
  Курсовые работы по психологии
  Бакалаврские работы по физическом воспитании
  Курсовые работы по экономике

Показать все работы
Информация
Свяжитесь с нами
Карта сайта
Выполняемые дисциплины
Способы оплаты
Цены и сроки
Гарантии
Вакансии
Репетитор по химии, кандидат хим. наук, Киев
Свежие новости
Програмове навчання

Професіограма продавця

Професіограма менеджера

Суть відтворення, його основні елементи та види

Правові основи забезпечення зайнятості вивільнюванних працівників

Быстрый поиск
 
Введите слово для поиска.
Расширенный поиск
Поиск по названию
АБВГДЕЁЖ
ЗИЙКЛМНО
ПРСТУФХЦ
ЧШЩЭЮЯ
Предыдущая работа  Товар 8 из 9 категория Рефераты по педагогике  Следующая работа
Питання виховання та організації школи у працях Варрона, М. Т. Цицерона, Л. А. Сенеки, М. А. Квінтіліана
[77]
22.00 грн.
На печать  Сообщите своим друзьям и близким о нашем магазине  Написать отзыв о работе

План
Вступ

  1. Система освіти стародавнього Риму
  2. Науково-літературна діяльність Варрона
  3. Цицерон – перший вчитель римського народу
  4. Мета виховання та зміст освіти у працях Сенеки
  5. Педагогічні погляди Квінтіліана

Висновки

Вступ
Завершальним етапом становлення античної освіти є педагогіка Древнього  Риму.  Саме  тут  працювали  Варрон,  М. Т. Цицерон,  Л. А. Сенека,
М. А. Квінтіліан. Рим був заснований в 752 р. до н.е. В кінці VІ ст. до н.е. тут склалася Римська республіка, яка протягом кількох століть вела загарбницькі війни. З 31 р. до н.е. Рим перетворився на столицю величезної імперії, місто з мільйонним населенням. В Древньому Римі існувала змішана греко-римська культура, багато освічених римлян володіли грецькою мовою. Традиції освіти дітей і юнацтва у римлян, як і в інших древніх народів, звичайно мали в своїй основі практику сімейно-домашнього виховання. Сімейний устрій був типово патріархальним. За римськими звичаями батько мав право навіть позбавити життя сина-немовляти або продати дорослого сина. За виховання дітей глава сім’ї ніс відповідальність перед общиною. Батьки виховували і навчали як своїх власних синів, так і прийомних. В трактаті «Держава» Цицерон говорив про те, що цар Тарквіній з величезним старанням навчав прийомного сина всім наукам, які вивчив сам.
З ІІ ст. до н.е. в Римі став переважати граматичний ідеал освіти. На другий план відходять заняття математикою, їх витісняє вивчення законів. Уроки музики і гімнастики практично відсутні, а замість них юнацтво навчається верховій їзді, фехтуванню і плаванню. В сім’ях римської знаті продовжує панувати домашнє навчання із запрошенням вчителів-греків. Ця традиція в більшій чи меншій мірі зберігалася протягом всієї римської історії.
1. Система освіти стародавнього Риму

Елементарну освіту діти одержували в так званих тривіальних школах. Це були приватні школи з невизначеним терміном навчання і різними програмами. Нерідко в них поряд з хлопчиками навчались і дівчатка. Дітей вчили законам Риму, читанню, письму, лічбі............................................................................всього 11 стор.

 

Товар был добавлен в наш каталог 15 Февраль 2011 г.
Отзывы
Консультант
 (096)758-93-52
 (095)727-61-02
ICQ:  363886616
Вход
E-Mail:
Пароль:
Регистрация
Забыли пароль!
Корзина
Перейти
Корзина пуста
Мы принимаем
Новинки
Перейти
Особенности механизации возделывания зерновых культур на полях, зараженных радиоактивными веществами
Особенности механизации возделывания зерновых культур на полях, зараженных радиоактивными веществами

Добавить в Корзину 20.00 грн.
Вариант 8 Содержание 1. Особенности механизации возделывания зерновых культур на полях, зараженных радиоактивными веществами 3 2. Оценка радиационной обстановки 10 3. Оценка химической ...
Отзывы
Перейти
Написать отзывНапишите Ваше мнение о работе!
 

www.hifiaudio.com.ua