Разделы
Работы на заказ
Готовые работы
  Дипломные работы
  Контрольные работы
  Контрольные работы по педагогике
  Контрольные работы по праву
  Контрольные работы по экономике
  Курсовые работы
  Курсовые работы по английской филологии
  Курсовые работы по прокатному и волочильному производству
  Курсовые работы по химии
  Лекции по педагогике
  Рефераты
  Рефераты по биологии
  Рефераты по ветеринарии
  Рефераты по зарубежной литературе
  Рефераты по информатике
  Рефераты по истории
  Рефераты по культорологии
  Рефераты по педагогике
  Рефераты по политологии
  Рефераты по физическом воспитании
  Рефераты по физкультуре
  Рефераты по химии
  Рефераты по экологии
  Рефераты по экономике
  Творческие работы по государственном управлении
  Тесты по психологии
  Рефераты по философии
  Рефераты по психологии
  Рефераты по украинской филологии
  Курсовые работы по психологии
  Бакалаврские работы по физическом воспитании
  Курсовые работы по экономике

Показать все работы
Информация
Свяжитесь с нами
Карта сайта
Выполняемые дисциплины
Способы оплаты
Цены и сроки
Гарантии
Вакансии
Репетитор по химии, кандидат хим. наук, Киев
Свежие новости
Програмове навчання

Професіограма продавця

Професіограма менеджера

Суть відтворення, його основні елементи та види

Правові основи забезпечення зайнятості вивільнюванних працівників

Быстрый поиск
 
Введите слово для поиска.
Расширенный поиск
Поиск по названию
АБВГДЕЁЖ
ЗИЙКЛМНО
ПРСТУФХЦ
ЧШЩЭЮЯ
Предыдущая работа  Товар 3 из 9 категория Рефераты по педагогике  Следующая работа
Педагогічні погляди Гізеля, Смотрицьких і ін.
[61]
28.00 грн.
На печать  Сообщите своим друзьям и близким о нашем магазине  Написать отзыв о работе

План
Вступ
1. Освіта в Україні у XVI – XVIII ст.
2. Видатні педагоги українського відродження.
2. 1. Просвітницька діяльність Герасима і Мелетія Смотрицьких.
2. 2. Педагогічні ідеї Івана Вишенського.
2. 3. Педагогічні   погляди   П. Беринди,  К. Ставровецького,  І. Гізеля,  С. Полоцького та ін.
3. Педагогічні ідеї Ф. Прокоповича.   
Висновки

 

Вступ
Активний єзуїтський діяч П. Скарга, ректор Віденської колегії, у 1570 р. виступив проти навчання українською мовою, обґрунтував недоцільність існування народних шкіл. «Слов’янською мовою ніколи ніхто ученим бути не може», - твердив П. Скарга у своєму горезвісному трактаті «Про єдність церкви божої».
Така образа народу, що має давню культуру, викликала гнівне, цілком справедливе обурення просвітителів України.
Відповідаючи П. Скарзі, І. Вишенський з притаманним йому сарказмом писав: «Як же ти смієш, Скарго, повертати огрудним язиком на святих грецьких учителів і ганьбити їх, приписуючи їм нещирість, ніби вони, переможені бувши, не подали руській мові, яка живе в словенському письмі, науки? Чи не бачиш, Скарго, що ти сам, власною нещирістю, ворожнечо і потворною брехнею хворів замість грецьких учителів і почав разом з дияволом боротьбу супроти слов’янської мови…»
Посилення колонізаторської політики в Україні викликало значну протидію українського народу. Його кращі представники – письменники, полемісти у посланнях, памфлетах, трактатах дали безкомпромісну відсіч ідеологам католицизму.
Найяскравішими виразниками педагогічної думки в Україні в XVI – XVII ст. були: Герасим і Мелетій Смотрицькі, Іван Вишенський, Захарія Копистенський, Йов Борецький, Памва Беринда, Кирило Ставровецький, Єпифаній Славинецький, Інокентій Гізель, Іоанікій Галятовський, Симеон Полоцький, Феофан Прокопович та інші.
1. Освіта в Україні у XVIXVIII ст.
Період  XVI – XVII ст. в історії культури України вважається епохою відродження. За висловом Івана Огієнка, XVII ст. є золотим віком українського письменства, української культури. Це засвідчила і Російська Державна Дума, що виникла після революції 1905-1907 рр.: розглядаючи питання про стан освіти в національних окраїнах, вона констатувала, що в XVII ст. шкіл в Україні було майже в два рази більше, ніж на початку ХХ ст.
Характер політичної, національної, релігійної ситуації в Україні в XVI – XVII ст. зумовив існування різних типів шкіл: 1) братські школи і школи, що організовувались сільськими общинами, в яких вчителями працювали дяки; 2) школи, які організовувались при православних церквах і монастирях; 3) католицькі школи, включаючи і школи, які організовувались різними католицькими орденами (єзуїтів, піарів тощо); 4) школи різних протестантських общин (кальвіністів, соцініан, лютеран); 5) уніатські школи; 6) національні школи різних народів, що проживали в Україні (вірменські, єврейські тощо); 7) січові і козацькі школи.
Унікальним явищем в історії вітчизняної освіти була діяльність братських шкіл, появу яких більшість дослідників відносить до кінця XVI ст.
Братські школи були як елементарними, так і школами підвищеного рівня, які давали ґрунтовну гуманітарну середню освіту. Найвідоміші з них – Львівська (1586 р.), Київська (1615 р.) і Луцька (1624 р.) братські школи. Всі вони мали свої Статути. Можна виділити кілька найхарактерніших рис цих шкіл: демократичність; введення елементів класно-урочної системи навчання; тісний зв’язок з батьками або родичами учнів; чітка організація навчання; ґрунтовність освіти. ........................................всього 14 стор.

Товар был добавлен в наш каталог 15 Февраль 2011 г.
Отзывы
Консультант
 (096)758-93-52
 (095)727-61-02
ICQ:  363886616
Вход
E-Mail:
Пароль:
Регистрация
Забыли пароль!
Корзина
Перейти
Корзина пуста
Мы принимаем
Новинки
Перейти
Государственная политика в области занятости (на примере Красноярского края
Государственная политика в области занятости (на примере Красноярского края

Добавить в Корзину 150.00 грн.
Курсовая работа на тему: «Государственная политика в области занятости (на примере Красноярского края)» Содержание Введение 3 ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ ЧАСТЬ 5 1. Государственное ...
Отзывы
Перейти
Написать отзывНапишите Ваше мнение о работе!
 

www.hifiaudio.com.ua