Разделы
Работы на заказ
Готовые работы
  Дипломные работы
  Контрольные работы
  Контрольные работы по педагогике
  Контрольные работы по праву
  Контрольные работы по экономике
  Курсовые работы
  Курсовые работы по английской филологии
  Курсовые работы по прокатному и волочильному производству
  Курсовые работы по химии
  Лекции по педагогике
  Рефераты
  Рефераты по биологии
  Рефераты по ветеринарии
  Рефераты по зарубежной литературе
  Рефераты по информатике
  Рефераты по истории
  Рефераты по культорологии
  Рефераты по педагогике
  Рефераты по политологии
  Рефераты по физическом воспитании
  Рефераты по физкультуре
  Рефераты по химии
  Рефераты по экологии
  Рефераты по экономике
  Творческие работы по государственном управлении
  Тесты по психологии
  Рефераты по философии
  Рефераты по психологии
  Рефераты по украинской филологии
  Курсовые работы по психологии
  Бакалаврские работы по физическом воспитании
  Курсовые работы по экономике

Показать все работы
Информация
Свяжитесь с нами
Карта сайта
Выполняемые дисциплины
Способы оплаты
Цены и сроки
Гарантии
Вакансии
Репетитор по химии, кандидат хим. наук, Киев
Свежие новости
Програмове навчання

Професіограма продавця

Професіограма менеджера

Суть відтворення, його основні елементи та види

Правові основи забезпечення зайнятості вивільнюванних працівників

Быстрый поиск
 
Введите слово для поиска.
Расширенный поиск
Поиск по названию
АБВГДЕЁЖ
ЗИЙКЛМНО
ПРСТУФХЦ
ЧШЩЭЮЯ
Предыдущая работа  Товар 1 из 9 категория Рефераты по педагогике  Следующая работа
Авторські школи
[58]
40.00 грн.
На печать  Сообщите своим друзьям и близким о нашем магазине  Написать отзыв о работе

ЗМІСТ

 ВСТУП.... 3
В.А. Сухомлинський та його погляд на роль вчителя в школі   4
АВТОРСЬКа ГІМНАЗІя ПЕТРІЄВОЇ...9
Авторська (М.П.Гузика) школа-комплекс.. 13
ШКОЛИ СИНТЕЗУ ВСЬОГО КОРИСНОГО...17
КАРТИНА ПЕДАГОГІЧНОГО НОВАТОРСТВА ВЦІЛОМУ... 20
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …22
ВСТУП

    Авторська школа - феномен інноваційної освітньої практики в  кінці 20 ст., експериментальна освітня установа, діяльність якої будується на основі провідних психолого-педагогічних і (або) організаційно-управлінських концепцій, розроблених окремим автором або авторським колективом. Термін "Авторська школа" використовується з кінця 80-х рр. Поява і розвиток авторських шкіл пов'язано з децентралізацією управління освітою в СРСР, подоланням одноманітності освітніх установ і проголошенням принципу їх автономності як принцип державної політики в області освіти . Концепції і практика авторських шкіл звичайно істотно відрізняються від традиційної практики шкіл і часто будуються на зіставленні цій практиці, її критиці і доказі переваг нових підходів перед відомими. Як відмінна риса авторської школи багато фахівців виділяють також і те, що такі школи створюються на основі наперед розробленого оригінального (звідси - авторська школа) концептуального проекту.
В ролі творців авторських шкіл виступають як учені, так і практики. Школи відомі, як правило, по іменах їх творців - "школа В.А. Караковського", "школа Е.А. Ямбурга" або по узагальнюючих назвах філософських і психолого-педагогічних ідей, що лежать в основі освітньої системи школи: "школа діалогу культур" (В.С. Біблер, С.Ю. Курганов), "школа розвиваючого навчання" (В.В. Давидов), "школа самовизначення" (А.Н. Тубельський) і ін. Термін "Авторська школа" часто застосовують і до найвідоміших освітніх установ минулих десятиріч ("школа А.С. Макаренко", "школа В.А. Сухомлинського" і ін.).

В.А. Сухомлинський та його погляд на роль вчителя в школі

   Школа, - говорив В.А. Сухомлинський, - це перш за все вогнище духовного життя. Місія педагога - наставника юних душ - полягає в тому, щоб в школі у всій повноті розкривалося багатство інтелектуальною, емоційною, етичною сфер духовного світу особи. А ці задачі може виконати тільки справжній вчитель. Активна особа сучасного вчителя є соціальною необхідністю, тому що це важливий чинник учбово-виховного процесу.
    Велика роль загальноосвітньої школи і місії вчителя в національному відродженні нової школи, бо вчитель - головна фігура народної освіти. Тому наш час вимагає формування вчителя, як особи і професіонала, його трудової і моральної мотивації, активної позиції, вчителі з новим педагогічним мисленням, вільним від стереотипів, здатного дивитися на педагогічну дійсність в різних ракурсах і ухвалювати самостійні рішення. .............................................всього 20 стор.

Товар был добавлен в наш каталог 15 Февраль 2011 г.
Отзывы
Консультант
 (096)758-93-52
 (095)727-61-02
ICQ:  363886616
Вход
E-Mail:
Пароль:
Регистрация
Забыли пароль!
Корзина
Перейти
Корзина пуста
Мы принимаем
Новинки
Перейти
АУДИТОРСКИЕ ДОКАЗАТЕЛЬСТВА, ВИДЫ И ИСТОЧНИКИ ИХ ПОЛУЧЕНИЯ
АУДИТОРСКИЕ ДОКАЗАТЕЛЬСТВА, ВИДЫ И ИСТОЧНИКИ ИХ ПОЛУЧЕНИЯ

Добавить в Корзину 21.00 грн.
СОДЕРЖАНИЕ 1. АУДИТОРСКИЕ ДОКАЗАТЕЛЬСТВА, ВИДЫ И ИСТОЧНИКИ ИХ ПОЛУЧЕНИЯ 3 1.1. Понятие аудиторского доказательства 3 1.2. Виды аудиторских доказательств 5 1.3. Источники получения аудиторских ...
Отзывы
Перейти
Написать отзывНапишите Ваше мнение о работе!
 

www.hifiaudio.com.ua